Opieka serwisowa to zobowiązanie naszej firmy do stałej, kompleksowej, niezawodnej opieki nad sprzętem komputerowym klienta. Preferujemy współpracę na podstawie umowy stałej opieki serwisowej, takie podejście pozwala nam na zarządzanie usługami IT tak, aby ciągłe zwiększać jakość świadczonych przez Państwa usług biznesowych

Umowa serwisowa IT z naszą firmą obejmuje:

  • stały nadzór nad pracą systemów informatycznych w firmie,
  • szybkie rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem lub oprogramowanie
  • prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników
  • wdrożenie systemów wspomagających prace np. systemy backupowe, systemy pracy grupowej, zdalny dostęp i inne
  • wdrożenie systemów wspomagających prace np. systemy backupowe, systemy pracy grupowej, zdalny dostęp i inne
  • pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości
  • inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta

Zapewniamy:

  • stały dostęp do bieżącej pomocy telefonicznej i mailowej (Help Desk)
  • obniżenie kosztów obsługi IT
  • gwarantowany czas reakcji serwisu
  • wysoką jakość świadczenia usług
  • pierwszeństwo przy realizacji usługi

     Każda umowa jest indywidualnie dostosowywana do potrzeb i wymagań klienta oraz możliwości serwisu. Czas na jaki jest podpisana zazwyczaj jest nieokreślony ale istnieje możliwość ustalenia konkretnego terminu. W ramach umowy serwisowej zleceniodawca otrzymuje pełen pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej oraz gwarantowane czasy reakcji serwisu dla poszczególnych poziomów awarii. Klient otrzymuje fakturę VAT i na jej podstawie dokonuje płatności za co otrzymuje opiekę nad swoim sprzętem komputerowym.